​У якому стані має бути дросельна заслінка на бензинових силових агрегатах

Перевіряйте стан: вона не повинна бути закислою. Також у впускному каналі за нею повинні бути відсутні:

Волога;

Нагар;

Кокс.

Але для дизельних моторів невелика кількість нальоту олії не вважається проблемною, тому що утворюється від великого обсягу вихлопних газів та масляного туману. Де купити б/в двигун для автомобіля Ви можете у будь-який зручний для Вас час.

Якщо на блоці та болтах видно іржу, то відмовлятися від покупки двигуна не варто: швидше за все, це ознака того, що двигун довго чекав на свого покупця на складі.

Якщо на з'єднаннях "неоригінальний" герметик, який можна розпізнати за неакуратним нанесенням або нехарактерним кольором, це сигналізує про те, що з мотором були проблеми. Заводський герметик нанесений тонко та акуратно. Але є й виняток: наприклад, на деяких ДВЗ заводські ущільнення довго не використовуються, їх доводиться міняти. Але найчастіше у двигунах, що використовуються в Європі, так не роблять.

Перевірте, в якому стані корок маслозаливної горловини: якщо він чистий, можливо, його мили. Нормальним вважається наявність масляної плівки, але не має бути піна, емульсії, фракції, нагар. Це сигналізує, що двигун повністю несправний. Слабкий нагар і трохи олії на горловині з'являються через тривале зберігання двигуна на складі.

Також перевірте стан масляного фільтра: олія, звичайно ж, буде чорна, але в ній повинні бути відсутні домішки, олія не повинна бути густою. Олію, як і інші технічні рідини, потрібно замінити, щоб контрактний двигун працював справно.

Наступний крок – перевірка ущільнень на:

кришці ГРМ та блоку;

З'єднаннях клапанної кришки та ГБЦ;

Піддоні та блоці.

Не забудьте перевірити стан болтів та хомутів: якщо на них видно сліди відкручування, то двигун точно розбирали. Якщо були зняті хомути, то на поверхні шланга або патрубка залишиться невелике кільцеве застрягання через спеціальний інструмент, що використовується для зняття. За наявності таких застрягань потрібно замислитись, навіщо знімали хомут, чи замінювали патрубки чи шланги.

Як перевірити свічки на бензиновому ДВЗ?

Свічки мають бути з рівним чорним нагаром. Електрод у пристрої повинен не мати пошкоджень, не сліди пробоїв на ізоляторі свічки.

Copyright © . All Rights Reserved